La cobertura mediàtica del futbol català arran de l'aparició dels mitjans digitals
Garcia Navarro, Carles
Codinach Fossas, Mariona, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: La cobertura mediática del fútbol catalán a raíz de la aparición de medios digitales
Additional title: Media coverage of catalan football since the emergence of digital media
Date: 2016
Description: 75 pag.
Abstract: El futbol català va viure una època gloriosa en tots els aspectes (assistència als estadis i presència als mitjans) fins als anys 60, quan la súper-professionalització de la Primera Divisió i la globalització de grans lligues internacionals van penetrar amb força a l'Estat Espanyol. A la segona dècada del s. XXI, l'aparició de nous mitjans digitals que han apostat pel futbol català ha tornat a ampliar el seu espai de cobertura mediàtica. Però ha estat suficient?.
Abstract: El fútbol catalán vivió una época gloriosa en todos los aspectos (asistencia a los estadios y presencia en los medios) hasta los años 60, cuando la súperprofesionalización de la Primera División y la globalización de grandes ligas internacionales penetraron con fuerza en España. En la segunda década del s. XXI, la aparición de nuevos medios digitales que han apostado por el fútbol catalán ha vuelto a ampliar su espacio de cobertura mediática. ¿Pero ha sido suficiente?.
Abstract: The catalan football lived a glorious era in all aspects (attendance at stadiums and media presence) until the 60s, when the super-professionalization of the First Division and globalization of international leagues entered strongly in Spain. In the second decade of the 20th century, the emergence of new digital media that have banked for for the Catalan football has again extended its media coverage niche. But has it been enough?.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Català
Studies: Periodisme [2501933]
Study plan: Grau en Periodisme [971]
Document: Treball de projecte ; Treball final de grau ; Text
Subject: Futbol ; Periodisme esportiu ; Xarxes socials ; Globalització ; Mitjans digitals



75 p, 2.0 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. TFG

 Record created 2017-01-20, last modified 2022-05-01



   Favorit i Compartir