Pensar el espacio de aprendizaje : análisis de la función y uso del espacio de un aula
Carpio Ayala, Stephanie Milagros del
Barrera, Jaume, 1954- , dir.
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Data: 2017
Descripció: 80 p.
Resum: El presente trabajo final de máster de Investigación en Educación, pretende investigar la importancia que tiene el diseño y la organización del espacio de un aula, y ver como estas características influyen en las actuaciones de los estudiantes y como potencian el desarrollo de sus capacidades. Así mismo, las actuaciones de los estudiantes permitirá constatar si estas se relacionan o no con el modelo pedagógico planteado. Es pertinente aclarar que la investigación se llevó a cabo en un aula concreta de la escuela de pedagogía activa Congres Indians. La técnica aplicada en la investigación fue la observación.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Recerca en Educació [4313815]
Col·lecció: Facultat de Ciències de l'Educació. Màster de recerca en educació
Document: Treball de fi de postgrau
Matèria: Aules ; Administració ; Classe (Ensenyament) ; Conducció ; Classes (Educació) ; Classe escolar ; Ensenyament ; Metodologia



80 p, 1.7 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera > Ciències de l'Educació, TFM

 Registre creat el 2017-02-24, darrera modificació el 2022-07-09



   Favorit i Compartir