Joves tutelats i transició cap a la vida independent des de la persepectiva de l'educador/a social
Garcia Bringué, Laia
Jariot, Mercè, 
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
| Data: |
2016 |
| Descripció: |
45 pag. |
| Resum: |
Aquesta memòria és el resultat d'un treball d'investigació dut a terme envers els i les joves tutelats i la seva transició cap a la vida independent, des de la perspectiva de l'educador/a social. El que pretén, doncs, és descobrir des de la visió d'aquests professionals i sempre tenint en compte el marc teòric existent, com és aquesta evolució cap a l'autonomia i quines propostes educatives es poden establir perquè sigui exitosa. Per a la seva elaboració, s'ha realitzat una recerca de tipus qualitatiu, utilitzant la metodologia constructivista i sociocrítica, i dos instruments clau, l'entrevista i l'anàlisi de documents. |
| Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.  |
| Llengua: |
Català |
| Titulació: |
Educació social [2500260] |
| Pla d'estudis: |
Grau en Educació Social [827] |
| Document: |
Treball final de grau |
| Matèria: |
Jove ;
Tutelat ;
Transició ;
Educador/a social |
El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca >
Treballs de Fi de Grau >
Facultat Ciències de l'Educació. TFG
Registre creat el 2017-03-27, darrera modificació el 2025-07-19