Un videojoc per millorar la comunicació dels joves amb Síndrome de Down
Aguilar, Lourdes (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola)

Título variante: Un videojuego para mejorar la comunicación de los jóvenes con Síndrome de Down
Fecha: 2017
Resumen: El projecte PRADIA pretén avaluar la millora de les habilitats comunicatives dels joves amb Síndrome de Down després de l'ús d'un videojoc educatiu. Un total de 30 joves d'entre 14 i 21 anys participaran en l'estudi. La intervenció aborda les relacions entre prosòdia i pragmàtica, amb la finalitat que el participant millori tant en la comprensió dels missatges com en la producció dels mateixos, de manera que guanyi naturalitat i fluïdesa en l'acte comunicatiu.
Resumen: El proyecto PRADIA pretende evaluar la mejora de las habilidades comunicativas de los jóvenes con Síndrome de Down tras el uso de un videojuego educativo. Un total de 30 jóvenes de entre 14 y 21 años participarán en el estudio. La intervención aborda las relaciones entre prosodia y pragmática, con el fin de que el participante mejore tanto en la comprensión de los mensajes como en la producción de los mismos, de forma que gane naturalidad y fluidez en el acto comunicativo.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català i Castellà
Documento: Article ; divulgació ; Versió publicada
Publicado en: UAB divulga, Maig 2017, p. 1-3, ISSN 2014-6388



Català
3 p, 565.7 KB

Español
3 p, 179.8 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > UAB Divulga
Artículos > Artículos de divulgación

 Registro creado el 2017-05-17, última modificación el 2023-10-01



   Favorit i Compartir