Què recorden del què han aprés de matemàtiques els estudiants que accedeixen als graus de mestre?
Villarreal, Aitor (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Deulofeu Piquet, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Pañellas, Mercè (Universitat Ramon Llull)
Prat, Montserrat (Prat Moratonas) (Universitat Autònoma de Barcelona)
Sellas, Isabel (Universitat de Vic)
Albarracín Gordo, Lluís (Universitat Autònoma de Barcelona)
Gorgorió Solà, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona)

Data: 2016
Resum: En aquesta comunicació, presentem l'examen de competència logicomatemàtica de la Prova d'Aptitud Personal per a l'accés als graus de mestre a partir del curs 2017-18, establim el significat de Coneixement Matemàtic Fonamental, i presentem el procés de validació d'una prova per a avaluar-lo. Els resultats del procés de validació ens permeten identificar llacunes en el coneixement matemàtic inicial dels estudiants que accedeixen als graus de mestre.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra, i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Document: Comunicació de congrés
Publicat a: Congrés Català d'Educació Matemàtica (C2EM). Barcelona, Catalunya, 1 : 2016



10 p, 123.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Contribucions a jornades i congressos > Ponències i comunicacions > Ponències i comunicacions de la UAB

 Registre creat el 2017-07-11, darrera modificació el 2022-09-04



   Favorit i Compartir