Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/178186
Manual d'ús de la marca UAB
Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i de Promoció

Publicació: Universitat Autònoma de Barcelona 2017
Resum: En desenvolupament del que preveu l'article 10 dels Estatuts de la UAB, el Manual d'ús de la marca UAB té per objectiu regular la utilització i les diferents aplicacions de les marques de titularitat de la UAB (marques de la UAB). A efectes d'aquest manual, són marques de la UAB la marca Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), que està registrada al Registre de marques, al qual es refereix l'article 1 de la Llei 17/2001, de 7 de desembre, i que confereix al seu titular el dret exclusiu d'utilitzar-la, així com tots aquells signes distintius (paraules, imatges, figures, símbols i dibuixos o combinacions d'aquests) que la identifiquen, els quals s'indiquen al Manual d'identitat corporativa de la UAB de l'annex I.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català.
Document: Documents institucionals
Matèria: Logotip ; Identitat visual ; Tipografia corporativa ; Imatge corporativa. Universitat Autònoma de Barcelona ; Llibre d'estil. Universitat Autònoma de Barcelona Universitat Autònoma de Barcelona. Universitat Autònoma de Barcelona

Pàgina web de referència: http://www.uab.cat/web/coneix-la-uab-cei/itineraris/identitat-i-imatge-corporativa-1345708314458.html
Podeu consultar el Manual d'identitat corporativa de la UAB - 2017: http://ddd.uab.cat/record/178185


10 p, 510.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Llibres i col·leccions > Documents institucionals

 Registre creat el 2017-07-13, darrera modificació el 2017-07-18



   Favorit i Compartir