Inclusió Educativa: Necessitats Educatives Específiques [104078]
Blanch Gelabert, Sílvia
Fortuny Guasch, Rosa
Martorell Soldevila, Nuria
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Títol variant: Educational Inclusion: Specific Educational Needs
Títol variant: Inclusión Educativa: Necesidades Educativas Específicas
Data: 2017-18
Resum: Aquesta assignatura forma part de la matèria "Dificultats d'aprenentatge i trastorns del desenvolupament". En el marc de l'escola inclusiva actual, es fa necessari un context en el que el docent com agent d'innovació i gestió de la diversitat faciliti la transformació de l'escola ordinària a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tot l'alumnat d'educació d'infantil. Els objectius formatius a aconseguir són: 1. Promoure una visió positiva de la diversitat a l'aula dins del marc de l'escola inclusiva. 2. Conèixer les diferents necessitats educatives de suport per tal de facilitar el procés d'inclusió. 3. Adaptar processos d'ensenyament i aprenentatge per donar resposta a les necessitats educatives de tot l'alumnat en contextos de diversitat. 4. Entendre la necessitat de la cooperació entre els diferents agents (professional, familiar, comunitari) implicats en la tasca educativa.
Resum: This subject is part of the basic course: "Learning Disabilities and Developmental Disorders". In the current inclusive school framework, it requires a context in which the teacher, as agent of innovation in a diverse context, facilitate the transformation of an ordinary school in order to increase its capacity to attend all the students in the Educational centres. The main aims are: 1. To promote a positive vision of diversity in the classroom towards inclusive education. 2. To learn about the different educational supports in order to facilitate the process of inclusion for all the students. 3. To adapt the teaching and learning procedures to meet the educational needs of all students in diverse contexts. 4. To undestand the need for cooperation among different subjects (professional, family, community) involved in the educational context.
Resum: Esta asignatura forma parte de la materia "Dificultades de aprendizaje y trastornos del desarrollo". En el marco de la escuela inclusiva actual, se hace necesario un contexto en el que el docente, como agente de innovación y gestión de la diversidad, facilite la transformación de la escuela ordinaria con el fin de aumentar su capacidad para atender a todo el alumnado de educación infantil. Los objetivos formativos a conseguir son: 1. Promover una visión positiva de la diversidad en el aula dentro del marco de la escuela inclusiva. 2. Conocer las diferentes necesidades educativas de apoyo para facilitar el proceso de inclusión. 3. Adaptar procesos de enseñanza y aprendizaje para dar respuesta a las necesidades educativas de todo el alumnado en contextos de diversidad. 4. Entender la necesidad de la cooperación entre los diferentes agentes (profesional, familiar, comunitario) implicados en la tarea educativa.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Educació Infantil [2500797]
Pla d'estudis: Grau en Educació Infantil [847]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
8 p, 102.6 KB

Anglès
8 p, 98.0 KB

Castellà
8 p, 99.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2017-07-14, darrera modificació el 2023-07-22



   Favorit i Compartir