Anàlisi de metodologies per a l'ensenyament del llatí a Catalunya
Valldepérez Mauri, Olga
Puigvert Planagumà, Gemma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de l'Antiguitat i de l'Edat Mitjana)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
Data: |
2017 |
Descripció: |
284 pag. |
Resum: |
El present treball fa una anàlisi de diferents metodologies del llatí a partir d'un recull de dades de diferents centres de Batxillerat de Catalunya i del grau de clàssiques de la Universitat Autònoma de Barcelona. L'objectiu del treball és saber quin és el mètode més efectiu quant a l'ensenyament del llatí perquè el professorat de secundària el pugui aplicar a batxillerat i, així, obtenir unes estudiants de grau amb un nivell de coneixement de la llengua més elevat. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Llengua: |
Català |
Titulació: |
Estudis d'Anglès i de Clàssiques [2501907] |
Pla d'estudis: |
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [838] |
Document: |
Treball final de grau ; Text |
Matèria: |
Metodologia ;
Llatí ;
Didàctica ;
Ensenyament |
El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca >
Treballs de Fi de Grau >
Facultat de Filosofia i Lletres. TFG
Registre creat el 2017-07-14, darrera modificació el 2022-03-06