|
|
|||||||||||||||
|
Cerca | Lliura | Ajuda | Servei de Biblioteques | Sobre el DDD | Català English Español | |||||||||
| Pàgina inicial > Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > El repàs escolar com a complement de l'educació formal : |
| Data: | 2017 |
| Descripció: | 20 pag. |
| Resum: | L'educació dels instituts conviu amb la pràctica privada de classes particulars de reforç educatiu. La falta d'eficiència del sistema educatiu impulsa al sector privat a resoldre la demanda d'alguns estudiants; s'individualitza el fracàs escolar com si fos quelcom que estudiants han de resoldre per continuar el ritme d'aprenentatge a les aules. L'estudi consisteix en l'anàlisi del discurs familiar de famílies, que tenen fills cursant l'ESO i alhora classes de reforç. L'objectiu és observar si existeixen diferències en el discurs sobre la necessitat de fer classes de repàs tenint en compte la classe social i el capital emocional de les famílies. |
| Drets: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
| Llengua: | Català |
| Titulació: | Sociologia [2500262] |
| Pla d'estudis: | Grau en Sociologia [819] |
| Document: | Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text |
| Matèria: | Capital emocional ; Repàs escolar ; Habitus familiar ; Reflexivitat |
TFG 20 p, 241.9 KB |
Pòster 1 p, 276.0 KB |