El repàs escolar com a complement de l'educació formal : un estudi segons la classe social i el capital emocional
López Sánchez, Alba
Tarabini-Castellani, Aina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia

Data: 2017
Descripció: 20 pag.
Resum: L'educació dels instituts conviu amb la pràctica privada de classes particulars de reforç educatiu. La falta d'eficiència del sistema educatiu impulsa al sector privat a resoldre la demanda d'alguns estudiants; s'individualitza el fracàs escolar com si fos quelcom que estudiants han de resoldre per continuar el ritme d'aprenentatge a les aules. L'estudi consisteix en l'anàlisi del discurs familiar de famílies, que tenen fills cursant l'ESO i alhora classes de reforç. L'objectiu és observar si existeixen diferències en el discurs sobre la necessitat de fer classes de repàs tenint en compte la classe social i el capital emocional de les famílies.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Sociologia [2500262]
Pla d'estudis: Grau en Sociologia [819]
Document: Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text
Matèria: Capital emocional ; Repàs escolar ; Habitus familiar ; Reflexivitat



TFG
20 p, 241.9 KB

Pòster
1 p, 276.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències Polítiques i Sociologia. TFG

 Registre creat el 2017-07-27, darrera modificació el 2022-05-01



   Favorit i Compartir