Sexismo simbólico y estereotipos de género en el reality show Las Kardashian
Chimelis Fortet, Sara
Pereira Garza, Manuel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Sexisme simbòlic i estereotips de gènere al reality show Las Kardashian
Títol variant: Symbolic sexism and gender stereotypes at Las Kardashian
Data: 2017
Descripció: 120 pag.
Resum: Els reality shows són programes de gran audiència a la nostra societat. Degut a la proliferació de les noves cadenes de televisió, aquests programes s'emeten en qualsevol franja horària, fet que encara els hi dona major visibilitat. Un exemple és el reality show "Las Kardashian". El present treball aborda aquest programa en qüestió des d'una perspectiva sociològica de gènere. Per tal de detectar qualsevol element de caràcter sexista i masclista que ajudi a perpetuar els estereotips i els rols de gènere, s'analitza el llenguatge emprat pels participants del reality, les seves actituds segons el context i el tractament de la narrativa audiovisual.
Resum: Los reality shows son programas de gran audiencia en nuestra sociedad. Debido a la proliferación de nuevas cadenas de televisión, estos programas se emiten en cualquier franja horaria, con lo que todavía han adquirido mayor visibilidad. Un ejemplo es el reality norteamericano "Las Kardashian". El presente trabajo aborda dicho programa desde una perspectiva sociológica de género. Con tal de detectar cualquier elemento sexista que pueda perpetuar los estereotipos y los roles de genero, se analiza el lenguaje utilizado por los participantes del reality, sus actitudes y el trato de la narrativa audiovisual.
Resum: Reality shows are television programs with large audiences in our society. Due to the proliferation of new television channels, these programs are broadcasted at any time. Reason why they have gained a greater visibility. A good example is "Las Kardashian" reality show. This research is approached through a sociological perspective of gender. In order to detect any sexism that could perpetuate stereotypes and roles of gender it is analyzed the language used by the main characters, their attitudes and how is the audiovisual narrative treatment.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Periodisme [2501933]
Pla d'estudis: Grau en Periodisme [971]
Document: Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text
Matèria: Programes televisius ; Xous d'impacte ; Sexisme en els mitjans de comunicació de massa ; Rol sexual en la televisió ; Estudis de dones ; Kardashian



120 p, 9.1 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2017-08-30, darrera modificació el 2022-05-01



   Favorit i Compartir