Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/180642
El tratamiento fanático representado en las crónicas deportivas como estrategia de fidelización a la audiencia
Mateo Rodríguez, Cristina
Blanco Pont, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: El tractament fanàtic representat a les cròniques esportives com a estratègia de fidelització a l'audiència
Títol variant: Fan treatment in sport chronicles as an element of loyalty to the audience
Data: 2017
Descripció: 117 pag.
Resum: El periodisme esportiu ha evolucionat tant als últims anys que ha provocat canvis en les rutines periodístiques dels professionals de la comunicació. Les Tecnologies de la Informació i la Comunicació s'han imposat en el mercat mediàtic i obliguen als periodistes a aprendre i desenvolupar noves formes de treball amb l'objectiu d'atreure a una audiència cada vegada més difusa. En el periodisme esportiu són cada cop més els professionals que opten per incorporar pràctiques periodístiques basades en un posicionament fanàtic a un esport, equip o jugador i que alhora traslladen a les seves peces.
Resum: El periodismo deportivo ha dado un vuelco en los últimos años y también han evolucionado las rutinas periodísticas de los profesionales de la comunicación. Las Tecnologías de la Información y la Comunicación se han impuesto en el mercado mediático y obligan a los periodistas a aprender y desarrollar nuevas formas de trabajo con el objetivo de atraer a una audiencia cada vez más difusa. En el periodismo deportivo son cada vez más los profesionales que optan por incorporar prácticas periodísticas basadas en un posicionamiento fanático hacia algún deporte, equipo o jugador y que a la vez se trasladan a sus piezas.
Resum: Sport journalism has evolved in the last years and has produced several changes in the exercise of journalist. Information and communication technologies have taken over the market media and force journalist to develop new ways of working with the objective of retain and increase audience. Nowadays, in sport journalism there are a lot of professionals that incorporate fan positioning towards a sport, team or player, and at the same time this positioning moves to the press text.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Periodisme [2501933]
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Periodisme [971]
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Matèria: Periodisme esportiu ; Mitjans de comunicació de massa i esports ; Fanatisme ; Innovacions tecnològiques



117 p, 2.8 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2017-09-12, darrera modificació el 2017-09-14



   Favorit i Compartir