Comunicació Comercial [43405]
Valli Casado, Ana Beatriz
Astals Serés, Anna
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Título variante: Comunicación Comercial
Fecha: 2017-18
Resumen: Aprendre un conjunt d'estratègies creatives publicitàries i tècniques de planificació de mitjans adaptades a situacions de comunicació comercial avançada. El mòdul es divideix en dos blocs: a) Estratègies creatives publicitàries; b) Planificació de mitjans.
Resumen: Aprender un conjunto de estrategias creativas publicitarias y técnicas de planificación de medios adaptadas a situaciones de comunicación comercial avanzada. El módulo se divide en dos bloques: a) Estrategias creativas publicitarias; b) Planificación de medios.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català, castellà
Titulación: Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [4314947]
Plan de estudios: Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
Documento: Objecte d'aprenentatge



Català
4 p, 79.9 KB

Castellà
4 p, 79.9 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2017-09-15, última modificación el 2024-04-06



   Favorit i Compartir