Reposicionamiento estratégico de marca y comunicación de Ediciones Mayo
Torres Mayoral, Mercedes
Sánchez Sancho, Ángel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: Reposicionament estratègic de marca i comunicació de Ediciones Mayo
Additional title: Strategic repositioning of Ediciones Mayo brand and communications
Date: 2017
Description: 116 pag.
Abstract: Ediciones Mayo és una empresa familiar que, després d'una mala etapa econòmica, aconsegueix sortir-ne amb èxit adaptant-se al context i realitzant canvis en el seu model de negoci. El nou paradigma de l'empresa havia de donar-se a conèixer, és per això que aquest projecte planteja i duu a terme el reposicionament estratègic de marca i comunicació de Ediciones Mayo, per a que l'empresa torni a apropiar-se d'una identitat que li correspongui i pugui fer front als nous temps, mirant, amb optimisme, al futur.
Abstract: Ediciones Mayo es una compañía familiar que, tras una mala etapa económica, consigue salirse con éxito adaptándose al contexto y realizando cambios en su modelo de negocio. El nuevo paradigma de la empresa debía darse a conocer, es por ello que este proyecto plantea y lleva a cabo el reposicionamiento estratégico de marca y comunicación de Ediciones Mayo, para que la compañía vuelva adueñarse de una identidad que le corresponda y pueda hacer frente a los nuevos tiempos, mirando, con optimismo, al futuro.
Abstract: Ediciones Mayo is a family business that, after the economic crisis, manages to get away with success by adapting to the context and making changes on its business model. The new paradigm of the company needs to be communicated, that is why this project sets and carries out the strategic repositioning of the brand and its communications, so that the company can take possession of a new and updated identity that corresponds again, embracing the future with optimism.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Castellà
Studies: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Study plan: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de projecte ; Treball final de grau ; Text
Subject: Publicitat ; Màrqueting ; Estudis de mercat ; Comunicació



116 p, 6.7 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. TFG

 Record created 2017-09-21, last modified 2022-05-01



   Favorit i Compartir