Data: |
2017-18 |
Resum: |
S'espera que l'estudiant, al finalitzar el seu estudi, sigui capaç de: - Identificar els diferents tipus de consumidors, des del punt de vista persuasiu i psicològic. - Analitzar els hàbits de comportament i necessitats dels consumidors sota la perspectiva del "Shopper understanding studies". - Conèixer les noves tendències de consum i dels segments emergents. - Aplicar de forma estratègica la comunicació persuasiva adreçada al nou model de consumidor. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: |
Català |
Titulació: |
Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [4314947] |
Pla d'estudis: |
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273] |
Document: |
Objecte d'aprenentatge |