Emprenedoria i Educació Primària. Proposta d'intervenció com a eina d'orientació educativa per treballar l'emprenedoria a l'Educació Primària
Torrescasana Cuders, Laura
Armengol Asparó, Carme, 
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
| Data: |
2017 |
| Descripció: |
57 pag. |
| Resum: |
El present document esdevé una eina molt útil d'orientació per a totes aquelles escoles que tinguin intenció de fer un pas més i engegar iniciatives emprenedores a l'aula. Les dinou activitats proposades asseguren el foment de l'actitud emprenedora entre els nens i nenes d'Educació Primària i afavoreixen l'adquisició de les capacitats, valors i habilitats que comporta l'emprenedoria. En general, es tracta d'una proposta d' intervenció que prepara als joves per donar resposta a les exigències de la societat actual i del futur. |
| Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.  |
| Llengua: |
Català |
| Titulació: |
Educació Primària [2500798] |
| Pla d'estudis: |
Grau en Educació Primària [896] |
| Document: |
Treball final de grau ; Text |
| Matèria: |
Emprenedoria ;
Educació emprenedora ;
Habilitats emprenedores |
El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca >
Treballs de Fi de Grau >
Facultat Ciències de l'Educació. TFG
Registre creat el 2018-02-23, darrera modificació el 2024-09-28