Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/19139
La formación a lo largo de la vida : exigencias sociolaborales-desarrollo personal
Bermejo Campos, Blas (Universidad de Sevilla)

Títol variant: La formació al llarg de la vida : exigències sociolaborals-desenvolupament personal
Títol variant: The Lifelong Learning : sociolaboral requirents and personal development
Data: 2006
Resum: Lo que se entiende por educación a lo largo de la vida ha sido tratado desde diferentes perspectivas en la historia de la educación. En el presente artículo se hace una propuesta sobre el particular desde el concepto de educación permanente con el propósito de responder a tres cuestiones clave: ¿qué es la educación permanente?, ¿por qué razón debemos considerarla?, y ¿con qué fin debemos utilizarla? Se pone especial énfasis en las características actuales de la dinámica del trabajo y en la inserción de las personas en dicha dinámica desde una perspectiva humanística.
Resum: El que s’entén per educació al llarg de la vida ha estat tractat des de diferents perspectives en la història de l’educació. En aquest estudi es fa una proposta sobre aquest fet des del concepte d’educació permanent amb el propòsit de respondre a tres qüestions clau: què és l’educació permanent?, per quina raó hem de considerar-la?, i amb quina finalitat l’hem d’emprar? Es posa un èmfasi especial en les característiques actuals de la dinàmica del treball i en la inserció de les persones en aquesta dinàmica des d’una perspectiva humanística.
Resum: What we call education throughout life or life-long education has been in the history of education traditionally termed in many different ways. In this paper it is approached under the concept of Permanent Education with the purpose of answering three key questions: What is Permanent Education? Which are the reasons to take it under consideration? And, to what end should we use it? All in all, it places special emphasis on the characteristics that typify present day work dynamics and the insertion of the individual in those dynamics from a humanistic perspective.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: Article ; recerca ; article ; publishedVersion
Matèria: Educación a lo largo de la vida ; Educación permanente ; Perspectivas de empleados y empleadores sobre la educación a lo largo de la vida ; Desarrollo integral de la persona ; Educació al llarg de la vida ; Educació permanent ; Perspectiva d’empleats i d’empleadors sobre l’educació al llarg de la vida ; Desenvolupament integral de la persona ; Education throughout life ; Permanent Education ; Employer’s and employee’s perspectives on Education throughout life ; Integral human development
Publicat a: Educar, N. 38 (2006) p. 15-32, ISSN 0211-819X

Adreça alternativa: http://www.raco.cat/index.php/Educar/article/view/72347


18 p, 105.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Educar
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2007-07-12, darrera modificació el 2016-10-15



   Favorit i Compartir