dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
| Data: |
2018 |
| Descripció: |
85 pag. |
| Resum: |
Aquest projecte conté la part de construcció dels valors de la marca i la campanya de llançament de Hoppit. En primer lloc, es fa una introducció al món de la cervesa artesana, especialment a la zona de la Catalunya central. Després es defineix la marca, la missió, els valors, etc. S'estudia el públic objectiu a través d'enquestes i es fa un estudi de camp per analitzar la competència. Finalment, es desenvolupa la idea creativa, que es resumeix en el concepte de "La cervesa de la comarca" i les corresponents accions, amb la seva explicació, calendarització i el pressupost. |
| Resum: |
Este proyecto contiene la construcción de los valores de la marca y la campaña de lanzamiento de Hoppit. En primer lugar, se hace una introducción al mundo de la cerveza artesanal, en especial en la Cataluña central. A continuación, se define la marca, misión, valores, etc. También se estudia el público objetivo a través de encuestas y se hace un estudio de campo para analizar la competencia. Por último, se crea la idea creativa resumida en el concepto "La cerveza de la comarca", las correspondientes acciones, explicadas, calendarizadas y presupuestadas. |
| Resum: |
This project contains the branding development and the launch campaign of "Hoppit". To begin with, the craft beer world is introduced, especially in central Catalonia. Then, we find the branding part, where the mission, the vision and the brad values are defined and summarized in the creative concept "La cervesa de la comarca" . The target group is studied through surveys and the results of a field study are presented to discover the brewery competitors. Finally, a campaign was developed with its corresponding actions, which are explained, scheduled and budgeted. |
| Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.  |
| Llengua: |
Català |
| Titulació: |
Publicitat i Relacions Públiques [2501935] |
| Pla d'estudis: |
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972] |
| Document: |
Treball de projecte ; Treball final de grau ; Text |
| Matèria: |
Publicitat ;
Campanyes ;
Marques comercials ;
Comunicació en les organitzacions ;
Imatge corporativa |