|
|
|||||||||||||||
|
Cerca | Lliura | Ajuda | Servei de Biblioteques | Sobre el DDD | Català English Español | |||||||||
| Pàgina inicial > Llibres i col·leccions > Llibres > De l'aula d'acollida a l'aula ordinària. Orientacions per a la transició |
| Publicació: | Barcelona : Fundació Jaume Bofill, 2010 |
| Descripció: | 82 pag. |
| Resum: | Aquest informe fa una anàlisi del mecanisme d'acollida que en els darrers anys s'ha configurat com el principal dispositiu d'atenció a l'alumnat d'origen estranger als centres de secundària: les aules d'acollida. A partir de la detecció dels seus punts forts i punts febles s'intenten posar en relleu -en forma d'orientacions- aquelles pràctiques i dinàmiques que poden facilitar una millor escolarització de l'alumnat estranger als centres de secundària, posant especial atenció als processos de transició de l'aula d'acollida a l'aula ordinària. Conscients de la complexitat del tema, els autors destaquen aquells punts o factors que creuen que poden ajudar els centres educatius a reformular o afiançar la seva tasca vers l'alumnat estranger present a les seves aules. Ofereixen unes reflexions realistes que busquen l'equilibri entre el que seria desitjable i el que els centres educatius poden assolir i assumir. |
| Drets: | Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets. |
| Llengua: | Català |
| Col·lecció: | Informes breus. Educació ; 28 |
| Document: | Llibre |
| Matèria: | Educació ; Centres educatius ; Catalunya ; Integració escolar ; Immigrants ; Educación ; Centros educativos ; Cataluña ; Integración escolar ; Inmigrantes |
| ISBN: | 9788469333327 |
86 p, 414.7 KB |