El Fenómen dels videos virals: Les claus de l'èxit pel video màrqueting viral
del Arco García, Alberto
Ullod Pujol, Ana María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
| Títol variant: |
El fenómeno de los vídeos virales: Las claves del éxito para el vídeo marketing viral |
| Data: |
2018 |
| Descripció: |
64 pag. |
| Resum: |
Els vídeos inunden la xarxa. Milers d'hores de vídeo es carreguen a portals com YouTube i són de lliure accés per a tot aquell que tingui connexió a Internet. Davant d'aquesta allau de vídeo només uns pocs arriben a ser vistos per milions de persones. Aquests vídeos són anomenats virals, i en alguns dels casos, aquests han estat articulats amb aquesta finalitat. En vídeo màrqueting, que la peça produïda es converteixi en viral és el desig de qualsevol creatiu. Sota aquesta premissa s'aborda aquesta investigació: definir les claus de l'èxit per tal de reproduirles. |
| Resum: |
Los vídeos inundan la red. Miles de horas de vídeo se suben a portales como YouTube y son de libre acceso para todo aquel que tenga conexión a Internet. Ante esta avalancha de vídeos solo unos pocos llegan a ser vistos por millones de personas. Estos vídeos son llamados virales, y en algunos de los casos, éstos han sido articulados con esa finalidad. En vídeo marketing, que la pieza producida se convierta en viral es el deseo de cualquier creativo. Bajo esta premisa se aborda esta investigación: definir las claves del éxito con el fin de reproducirlas. |
| Resum: |
The world wide web is cluttered with videos. Thousands of hours of video are uploaded to websites such as YouTube and are freely accesible for everyone with an Internet connection. With this amount of videos, only a few are seen by milions of people. This videos are called viral, and in some cases, they have been made with this purpose. In video marketing, getting viral is the desire of any creator. This research is addressed under this premise: defining the keys of success in order to reproduce them. |
| Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.  |
| Llengua: |
Castellà |
| Titulació: |
Comunicació Audiovisual [2501928] |
| Pla d'estudis: |
Grau en Comunicació Audiovisual [968] |
| Document: |
Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text |
| Matèria: |
Vídeo màrqueting ;
Xarxes socials en línia ;
Emocions ;
Virals ;
Branded content |
El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca >
Treballs de Fi de Grau >
Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG
Registre creat el 2018-09-26, darrera modificació el 2022-05-01