La importància de la comunicació corporativa en situacions de crisi : el cas d'Hero Baby a través de la premsa
Benaiges Cros, Maria
Menéndez Signorini, Jésica Ana Florencia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: La importancia de la comunicación corporativa en situaciones de crisis : el caso de Hero Baby a través de la prensa
Títol variant: The importance of corporate communication in crisis situations : the case of Hero Baby through the press
Data: 2018
Descripció: 165 pag.
Resum: Comunicació en organitzacions.
Resum: Imatge corporativa.
Resum: Premsa electrònica.
Resum: Xarxes socials en línia.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Periodisme [2501933]
Pla d'estudis: Grau en Periodisme [971]
Document: Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text
Matèria: Hero Baby



165 p, 4.7 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2018-10-04, darrera modificació el 2023-02-22



   Favorit i Compartir