Los valores de marca en el packaging : el caso de Coca-Cola
López Chavarria, Marc
Menendez Signorini, Jesica Ana Florencia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2018
Descripció: 96 pag.
Resum: La investigació se centra en la comunicació de l'empresa Coca-Cola, enfocada als valors de marca del packaging, que el consumidor percep al producte. La finalitat del treball d'investigació és estudiar com el client aprecia els valors de l'empresa, mitjançant la informació de l'etiquetatge i els diferents sabors del producte Coca-Cola. De manera que es comprovi si els valors de la marca arriben al consumidor.
Resum: La investigación se centra en la comunicación de la empresa Coca-Cola, enfocada a los valores de marca del packaging, que el consumidor percibe en el producto. La finalidad del trabajo de investigación es estudiar cómo el cliente aprecia los valores de la empresa, mediante la información del etiquetado y los distintos sabores del producto Coca-Cola. De manera que se compruebe si los valores de la marca llegan al consumidor.
Resum: The research focuses on the communication of the Coca-Cola company, focused on the packaging brand values, which the consumer perceives in the producte. The purpose of the investigatión project is to study how the client appreciates the values of the company, through the information on the labeling and the different falvours lines of the Coca-Cola producte. So that it is verified if the values of the brand reach the consumer.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Periodisme [2501933]
Pla d'estudis: Grau en Periodisme [971]
Document: Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text
Matèria: Comunicació en organitzacions ; Imatge corporativa ; Empreses ; Màrqueting ; Coca-Cola Company



96 p, 17.0 MB



13.9 MB



14.1 MB



14.7 MB



12.0 MB



20.0 MB



28.4 MB



14.8 MB



7.8 MB



17.2 MB



12.0 MB



15.6 MB



14.7 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2018-10-22, darrera modificació el 2022-05-01



   Favorit i Compartir