La influència de DPA i de l'autoestima en els patrons d'aprenentatge
Pérez Pérez, Carla
Martínez-Fernández, J. Reinaldo, 
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
| Data: |
2018 |
| Descripció: |
1 pag. |
| Resum: |
En aquest estudi s'analitza l'evolució dels patrons d'aprenentatge al llarg de quatre cursos compresos entre l'educació primària i l'ESO. A més, es comprova la influència de l'assignatura Desenvolupament Personal i Aprenentatge (DPA) i de l'autoestima. Participen 51 estudiants, dels quals 27 han cursat DPA. Els resultats mostren que els patrons d'aprenentatge són força estables i que és difícil aconseguir-los canviar. També es comprova que hi ha una relació significativa i positiva entre l'autoestima i els patrons basats en la reproducció (RD) i en l'aplicació (AD), però una relació negativa entre l'autoestima i el patró no dirigit (UD). |
| Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.  |
| Llengua: |
Català |
| Titulació: |
Educació Primària [2500798] |
| Pla d'estudis: |
Grau en Educació Primària [1140] ; Grau en Educació Primària [896] |
| Document: |
Treball final de grau ; Text |
| Matèria: |
Patrons d'aprenentatge ;
Autoestima ;
Educació primària |
El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca >
Treballs de Fi de Grau >
Facultat Ciències de l'Educació. TFG
Registre creat el 2018-10-30, darrera modificació el 2024-09-28