Teoria i Estructura de la Publicitat i les Relacions Públi [20696]
Puig, Quim
Soler Pujades, Pere
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Fecha: 2002-03
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Castellà
Titulación: Comunicació Audiovisual [2501928] ; Periodisme [2501933]
Plan de estudios: Grau en Comunicació Audiovisual [968] ; Grau en Periodisme [971]
Documento: Objecte d'aprenentatge



3 p, 940.3 KB

3 p, 1.4 MB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2019-02-04, última modificación el 2023-01-28



   Favorit i Compartir