Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/21906
Investigación sobre juegos, interacción y construcción de conocimientos matemáticos
Edo, Mequè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Deulofeu Piquet, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)

Títol variant: Results from a research on games, interaction and construction of mathematical knowledge
Data: 2006
Resum: En este artículo se presentan resultados de una investigación sobre aprendizajes de matemáticas realizados en un contexto de juego de mesa en el marco escolar. Se indaga sobre: presencia de contenidos matemáticos en el contexto de juego, papel que ejerce la influencia educativa de la maestra y presencia de la infl uencia educativa entre alumnos en el proceso de aprendizaje de contenidos matemáticos.
Resum: We present research findings about mathematical learning in a class context with table games. We explore, on the one hand, the opportunities derived from this class context in relation to mathematics learning and, on the other, the role of the teacher. The peers’ influence among them is also explored.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: Article ; recerca ; article ; publishedVersion
Matèria: Jocs de taula ; Aprenentatges matemàtics ; Interactivitat ; Traspàs de control ; Interacció entre alumnes ; Estructura d'interacció social ; Juegos de mesa ; Aprendizajes matemáticos ; Interactividad ; Traspaso del control ; Interacción entre alumnos ; Estructura de interacción social ; Table games ; Mathematics education ; Teacher-student interaction ; Control transfer ; Student-student interaction ; Social participation structure
Publicat a: Enseñanza de las Ciencias, V. 24 n. 2 (2006) p. 257-268, ISSN 0212-4521



12 p, 140.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2007-11-27, darrera modificació el 2016-12-06



   Favorit i Compartir