Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/22067
Estudio de la progresión en la delimitación de las "ideas" del alumno sobre fuerza
Jiménez Gómez, Emma
Solano Martínez, Isabel
Marín Martínez, Nicolás

Data: 1997
Resum: The aim of this paper is to analyse if there has been any progress in the results that different papers about learners' «ideas» have shown in Dynamics. To that end, a wide sample of papers about «pupils' knowledge" concerning the concept of force has been chosen and a set of categories has been establihed in order to set up the criteria that allow us to compare the information presented in those papers.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: Article ; recerca ; article ; publishedVersion
Matèria: Equilibri estàtic ; Caiguda d'objectes ; Llençament cap amunt ; Interaccions en moviment relatiu ; Col•lisió
Publicat a: Enseñanza de las Ciencias, V. 15 n. 3 (1997) p. 309-328, ISSN 0212-4521



20 p, 1.0 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2007-12-10, darrera modificació el 2016-06-12



   Favorit i Compartir