Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/22147
Una estrategia de cambio conceptual en la enseñanza de la física : la resolución de problemas como actividad de investigación
Varela Nieto, M. P.
Martínez Aznar, M. M.

Data: 1997
Resum: We present in this paper the main results of a research aimed at the study of a learninglteaching process directed to familiarise the students with a researching methodology of open problem solving centered in the Physics field. We have studied how this process favours in the students a conceptual change, incardinated in the learning constructivist theory and whether this change lasts with time and is joined by a positive attitude towards the scientific learning.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Matèria: Teories d'aprenentatge ; Esquemes conceptuals ; Perspectiva constructivista de l'aprenentatge ; Ecologia conceptual ; Anàlisi de problemes ; Emissió d'hipòtesi ; Resolució de problemes
Publicat a: Enseñanza de las Ciencias, V. 15 n. 2 (1997) p. 173-188, ISSN 0212-4521



16 p, 742.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2007-12-13, darrera modificació el 2016-06-12



   Favorit i Compartir