Google Scholar: cites
Escuchando el sonido : concepciones sobre acústica en alumnos de distintos niveles educativos
Perales Palacios, F. Javier

Data: 1997
Resum: In recent years, many articles have been published on students' preconceptions of different theoretical concepts in Physics. Howewer, one area of this discipline which has received very little attention is that of Acoustics. This article first examines Acoustics from a wide range of perspectives, placing it within a scientific, didactic, and sociological framework. Secondly, it analyzes the results of a test given to students of different ages and levels in order to identify common preconceptions of Acoustics. Finally a reflection about the possible implications these might have for the Physics classroom is made.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Ones sonores ; Resonància ; Emissió, propagació i detecció del so ; Contaminació acústica ; Ressò ; Ones armòniques ; Principi de Huygens ; Efecte Doppler ; Acústica arquitectònica ; Moviment ondulatori
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 15 n. 2 (1997) p. 233-247, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21494
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v15-n2-perales
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4179


16 p, 562.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2007-12-14, darrera modificació el 2021-12-12



   Favorit i Compartir