Google Scholar: cites
Hipótesis, citas, resultados : reflexiones sobre la comunicación científica en didáctica de ciencias
Jiménez Aleixandre, María Pilar (Universidade de Santiago de Compostela. Departamento de Didácticas Aplicadas)
Garcia-Rodeja-Gayoso, Isabel (Universidade de Santiago de Compostela. Departamento de Didáctica das Ciencias Experimentais)

Data: 1997
Resum: This paper raises a reflection on the role of scholarly papers in the dissemination of research in Science Education, and in the discussion about educational theories. The convenience of a rigorous distinction in each paper between what are hypotheses or opinions, what are evidences, experimentally tested, and what constitutes a metanalysis from literature review, is suggested. These suggestions attempt to improve the quality of scientific communication in the community doing research in Science Education.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Comunitat acadèmica i professional ; Revistes ; Comunicació científica ; Revisió bibliogràfica ; Models epistemològics ; Bases metodològiques ; Problemes educatius
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 15 n. 1 (1997) p. 11-19, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21473
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v15-n1-jimenez-garcia
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4186


10 p, 549.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2007-12-17, darrera modificació el 2022-11-08



   Favorit i Compartir