Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/22248
Hipótesis, citas, resultados : reflexiones sobre la comunicación científica en didáctica de ciencias
Jiménez Aleixandre, Mª P.
García-Rodeja, I.

Data: 1997
Resum: This paper raises a reflection on the role of scholarly papers in the dissemination of research in Science Education, and in the discussion about educational theories. The convenience of a rigorous distinction in each paper between what are hypotheses or opinions, what are evidences, experimentally tested, and what constitutes a metanalysis from literature review, is suggested. These suggestions attempt to improve the quality of scientific communication in the community doing research in Science Education.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Matèria: Comunitat acadèmica i professional ; Revistes ; Comunicació científica ; Revisió bibliogràfica ; Models epistemològics ; Bases metodològiques ; Problemes educatius
Publicat a: Enseñanza de las Ciencias, V. 15 n. 1 (1997) p. 11-19, ISSN 0212-4521



10 p, 549.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2007-12-17, darrera modificació el 2016-06-12



   Favorit i Compartir