Google Scholar: cites
Los suelos en la enseñanza de la teoría ácido-base de Lewis : una estrategia didáctica de aprendizaje por investigación
Salcedo Torres, L. E. (Universidad Pedagógica Nacional (Bogotà, Colòmbia). Departamento de Química)
García García, José Joaquín (Universidad de Antioquia. Departamento de Enseñanza de las Ciencias y las Artes)

Data: 1997
Resum: This article describes and analyses the results obtained in a didactical experimental strategy, structured in the Teaching and Learning model which is based on research. The students are involved in situations, where problems related with the soil are used in order to help the significative construction of the acid and base's concepts related to the Lewis' Theory in order to increase the students mental ability for analysing and synthesizing and also to develop their attitudes towards science.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Construcció significativa dels conceixements ; Teoria de Svante Arrhenius ; Capacitats cognoscitives d'anàlisi i síntesi ; Processos d'investigació a l'aula ; Resolució de problemes ; Estratègia didàctica ; Tècnica de xarxes Galois ; Test CAME (Cognició-Acció-Metodologia)
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 15 n. 1 (1997) p. 59-71, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21477
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v15-n1-salcedo-garcia
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4190


14 p, 455.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2007-12-17, darrera modificació el 2023-05-30



   Favorit i Compartir