Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/22329
Qué piensan los profesores de cómo se debe enseñar
Fernández González, J.
Elortegui, N.

Data: 1996
Resum: Authors propose different types of teacher after working with a group of Primary and Secondary teachers in the Science area. In a structuralistic way, differentiating elements were determinated and abehaviour models in teachingllearning tasks» were established with the intention of expliciting theories behind each practice and, therefore, opening the way to its analysis and evolution.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Matèria: Ley General de Educación (1970) ; Movimientos de Renovación Pedagógica (MRP) ; Realitat-model-pensament ; Models didàctics ; Professor transmissor ; Professor tecnològic ; Professor artesà ; Professor descubridor ; Professor constructor
Publicat a: Enseñanza de las Ciencias, V. 14 n. 3 (1996) p. 331-342, ISSN 0212-4521



12 p, 675.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2007-12-18, darrera modificació el 2016-06-12



   Favorit i Compartir