visitant ::
identificació
|
|||||||||||||||
Cerca | Lliura | Ajuda | Servei de Biblioteques | Sobre el DDD | Català English Español |
Pàgina inicial > Articles > Articles publicats > Qué piensan los profesores de cómo se debe enseñar |
Data: | 1996 |
Resum: | Authors propose different types of teacher after working with a group of Primary and Secondary teachers in the Science area. In a structuralistic way, differentiating elements were determinated and abehaviour models in teachingllearning tasks» were established with the intention of expliciting theories behind each practice and, therefore, opening the way to its analysis and evolution. |
Drets: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Llengua: | Castellà |
Document: | Article ; recerca ; Versió publicada |
Matèria: | Ley General de Educación (1970) ; Movimientos de Renovación Pedagógica (MRP) ; Realitat-model-pensament ; Models didàctics ; Professor transmissor ; Professor tecnològic ; Professor artesà ; Professor descubridor ; Professor constructor |
Publicat a: | Enseñanza de las ciencias, V. 14 n. 3 (1996) p. 331-342, ISSN 2174-6486 |
12 p, 675.0 KB |