Google Scholar: cites
Conflictos cognitivos, experimentos cualitativos y actividades didácticas
Villani, Alberto (Universidade de São Paulo. Instituto de Física)
Orquiza de Carvalho, L. (Universidade Estadual Paulista. Facultade de Engenharia)

Data: 1995
Resum: The article relates the results of a qualitative research with secondary school students on the cognitive conflicts about central collisions in mechanics. We put our attention to the interviewer's mediation in the origins, developments and conclusions of the conflicts. We analyze the main results of the process and sketch some pedagogical consequences.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Entrevistes ; Origen de conflictes cognitius ; Dinàmica de conflictes cognitius ; Conclusió de conflictes cognitius ; Conflictes objectius ; Conflictes efectius ; Impotència cognitiva ; Excés d'informació ; Ressonància cognitiva
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 13 n. 3 (1995) p. 279-294, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21418
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v13-n3-villani-orquiza
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4250


16 p, 882.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2008-01-07, darrera modificació el 2022-03-06



   Favorit i Compartir