Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/22698
Introducción a la genética en la enseñanza secundaria y bachillerato : I. Contenidos de enseñanza y conocimientos de los alumnos
Banet, E.
Ayuso, G. E.

Data: 1995
Resum: In this paper an analysis is made of some of the causes which can hinder the students' learning of genetics at Secondary Leve1 (12-17 years). This research study highlights the need of introducing changes in content at syllabus design level, and shows that students have a slight knowledge of heredity, although the basic tenets are very often wrong, even before they have their first contact with the subject as academic content at school.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Matèria: Herència i evolució ; Lleis de Mendel ; Cromosomes ; Mitosi i meiosi ; Segregació gènica ; Genotip ; Cèl•lules
Publicat a: Enseñanza de las Ciencias, V. 13 n. 2 (1995) p. 137-153, ISSN 0212-4521



17 p, 934.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2008-01-08, darrera modificació el 2016-06-12



   Favorit i Compartir