Google Scholar: cites
El modelo didáctico de la formación de un cuadro químico del mundo en los estudiantes : una vía para el cambio conceptual
Ferro, V. R. (Instituto Superior Pedagógico (Cuba))
González Jonte, R. H. (Instituto Superior Pedagógico (Cuba))

Data: 1995
Resum: In this paper we develop a general definition of the study of Chemistry that responds to the need to form in the students a chemical picture of the world in accordance with the didactic model developed by the authors to systematize the contents in Chemistry teaching. The concept of chemical reaction is defined in a general way, pursuing the central aim of the didactic idea, and also in an operational way, in search of a practica1 guide to study the chemical bond. The concepts of bond, bonding energy, and others are given a systematic treatment within these ideas.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Quadre químic del mon (QQM) ; Professors de química ; Orientació als alumnes ; Aprenentatge de la química ; Nuclis conceptuals
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 13 n. 2 (1995) p. 171-177, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21405
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v13-n2-ferro-gonzalez
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4264


6 p, 249.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2008-01-08, darrera modificació el 2022-02-19



   Favorit i Compartir