Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/22746
Distintos tipos de constantes en física y aprendizaje significativo de la disciplina
Colombo, L.
Salinas, J.
Pesa de Danón, M.

Data: 1995
Resum: From teaching experience data, some problems referred to the learning of conceptuations of constants that appear in the relation between physical magnitudes, are delimited. Some significative problems are identified. Two general hypothesis and four derived hypothesis are formulated. In order to get more information some questionnaires are prepared. The students' answers are analysed in different groups. Some clues are identified trying to explain the observed behaviours. They are useful as a base for the proposal of teaching strategies.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Matèria: Model constructivista de l'aprenentatge ; Constants físiques ; Enunciats legaliformes ; Lleis físiques ; Relacions de proporcionalitat ; Relaciones algebraicas simples ; Formació epistemològica dels docents ; Aprenentatge de la física
Publicat a: Enseñanza de las Ciencias, V. 13 n. 2 (1995) p. 237-248, ISSN 0212-4521



12 p, 585.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2008-01-08, darrera modificació el 2016-06-12



   Favorit i Compartir