Google Scholar: cites
Una nueva fuente de inspiración para la educación científica
López Rupérez, F.

Data: 1995
Resum: In this paper, physics, epistemology and the teaching and learning of physics are presented as a transdisciplinary system. With such an approach, the fundamental principles of contemporary physics considered in a qualitative form -epistemological principles- are postulated as a source of inspiration for Science Education. In this way, a new trend for fundamental educational research is defined.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Transdisciplinaritat ; Epistemologia ; Educació científica ; Aprenentatge de la física ; Aprenentatge científic
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 13 n. 2 (1995) p. 249-256, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21413
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v13-n2-lopez
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4272


8 p, 740.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2008-01-08, darrera modificació el 2022-02-19



   Favorit i Compartir