Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/22800
Enseñanza para un cambio conceptual : ejemplos de fuerza y de movimiento
Hewson, P. W.
Beeth, M. E.

Data: 1995
Resum: In this article the possibility of learning as a conceptual change and the way of teaching appropriate for this is discussed. This teaching has to have certain characteristics and ensure that the debate in the classroom is centered on the explicit ideas of the children, the status of which must be discussed and negotiated. To achieve this, the curriculum must give importance to the justification of ideas, the debate must be metacognitive and the role of the profesor must be more active and diversified. One example of this way of teaching is presented in the article.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Matèria: Debat a l'aula ; Status de les idees ; Aprenentatge del canvi conceptual ; Ecologia conceptual ; Consistència ; Causalitat ; Metaconeixement ; Metaconcepció ; Debat metacognitiu
Publicat a: Enseñanza de las Ciencias, V. 13 n. 1 (1995) p. 25-35, ISSN 0212-4521



11 p, 691.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2008-01-09, darrera modificació el 2016-06-12



   Favorit i Compartir