Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/22811
Estudio sobre el comportamiento visual en álgebra de los alumnos del segmento educativo 14-16
Meavilla Seguí, V.

Data: 1995
Resum: The visual characterisation in Algebra of a sample of pupils in the 14-16 age-group has been studied. In this paper we suggest, in the light of the results of the study, didactic recommendations for the exploitation of visual reasoning in the teaching of Algebra in schools.
Drets: Article de fons Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Matèria: Resolució de problemes matemàtics ; Resolució gràfica de problemes de programació lineal ; Pitàgoras y los pitagóricos ; Al-Khwarizmi i l'equació de segon grau ; Àlgebra escolar i cognició ; Diagrames algebraics ; Enfocament visual de les matemàtiques
Publicat a: Enseñanza de las Ciencias, V. 13 n. 1 (1995) p. 97-105, ISSN 0212-4521



10 p, 316.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2008-01-09, darrera modificació el 2016-06-12



   Favorit i Compartir