Google Scholar: citations
Estudio sobre el comportamiento visual en álgebra de los alumnos del segmento educativo 14-16
Meavilla Seguí, Vicente

Date: 1995
Abstract: The visual characterisation in Algebra of a sample of pupils in the 14-16 age-group has been studied. In this paper we suggest, in the light of the results of the study, didactic recommendations for the exploitation of visual reasoning in the teaching of Algebra in schools.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Subject: Resolució de problemes matemàtics ; Resolució gràfica de problemes de programació lineal ; Pitàgoras y los pitagóricos ; Al-Khwarizmi i l'equació de segon grau ; Àlgebra escolar i cognició ; Diagrames algebraics ; Enfocament visual de les matemàtiques
Published in: Enseñanza de las ciencias, V. 13 n. 1 (1995) p. 97-105, ISSN 2174-6486

Adreça original: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21397
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v13-n1-meavilla
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4287


10 p, 316.6 KB

The record appears in these collections:
Articles > Published articles > Enseñanza de las ciencias
Articles > Research articles

 Record created 2008-01-09, last modified 2023-03-03



   Favorit i Compartir