Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/22902
Los procedimientos en el aprendizaje de la física
Sevilla Segura, C.

Data: 1994
Resum: After an analysis of the function of the learning procedures we can identify some noticeable intellectual activities: skills and strategies. By appealing to some concrete examples we can see its importance in the process of both the teaching/learning of Physics at pre-university levels.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Matèria: Aprenentatge ; Estructura cognitiva ; Habilitat ; Destresa ; Estratègia ; Processos mentals complexos ; Raonament analògic ; Física ; Anàlisi de factors ; Analogia
Publicat a: Enseñanza de las Ciencias, V. 12 n. 3 (1994) p. 400-405, ISSN 0212-4521



6 p, 339.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2008-01-10, darrera modificació el 2016-06-12



   Favorit i Compartir