Google Scholar: cites
Introducción de demostraciones prácticas para la enseñanza de la física en las aulas universitarias
Vázquez Dorrío, J. B.
García Parada, E.
González Fernández, P.

Data: 1994
Resum: An analysis about utility, characteristics and structure of the so called «practical demonstrations» is presented in order to introduce a dynamic element in the classroom. Although in apparent contradiction with didactic modern trends that proclaim «what students are able to do by themselves, teachers should not do "practical demonstrations" should be placed in an active methodological approach as a complement in the exposition of the contents, getting some importance concerning student passivity, lack of didactic facilities and high number of students per classroom.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Universidad de Vigo ; Professors de física ; Demostracions pràctiques ; Experiències de càtedra ; Mètode científic ; Interacció ; Classes magistrals ; Extrapolació de conceptes i teories físiques ; Pràctiques de laboratori
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 12 n. 1 (1994) p. 63-65, ISSN 2174-6486

Adreça original: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21333
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v12-n1-vazquez-garcia-gonzalez
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4485


3 p, 138.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2008-01-16, darrera modificació el 2022-02-19



   Favorit i Compartir