Google Scholar: cites
Hacia unas bases teóricas de la educación ambiental
González Gaudiano, Édgar Javier (Instituto Nacional de Ecología (Mèxic))
Alba Ceballos, A. (Universidad Nacional Autónoma de México)

Data: 1994
Resum: This essay intends to provide theoretical tools to analyze and formulate environmental education projects. The article works on theory concept, contrasting different intelectual traditions: positivism, interpretative and critical, in order to illustrate its function in the explanation of reality. It calls to develop an own environmental education theory in Latin America and the Caribbean, and suggests some analytical guidelines for projects.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Tradició positivista ; Conflicte nord-sud ; Educació ambiental ; Tractat de Maastricht ; Relació global/local ; Jerarquia de prioritats ; Valoracions implícites ; Concepció d'educació ; Mediacions subyacents ; Font d'idees
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 12 n. 1 (1994) p. 66-71, ISSN 2174-6486

Adreça original: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21335
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v12-n1-gonzalez-alba
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4486


6 p, 363.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2008-01-16, darrera modificació el 2023-01-16



   Favorit i Compartir