Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/23135
História da ciência x aprendizagem : algumas semalhanças detectadas a partir de um estudo psicogenético sobre las idéias que evoluem para a noção de campo de força
Nardi, R.

Data: 1994
Resum: In this article, based upon a psychogenetic study on the ideas which evolve to the concept of field of force, we show some students' conceptions which seem to be similar to others found in the History of Science. We analyse aspects which could contribute to the construction of the teaching of this concept.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Portuguès
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Publicat a: Enseñanza de las Ciencias, V. 12 n. 1 (1994) p. 101-106, ISSN 0212-4521



6 p, 345.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2008-01-16, darrera modificació el 2016-06-12



   Favorit i Compartir