Google Scholar: cites
Algunas reflexiones en torno a la didáctica de las matemáticas y su enseñanza
Mumbrú, Pere (Universitat de Barcelona. Departament de Matemàtica Aplicada i Anàlisi)

Data: 1993
Resum: This paper raises some basic questions concerning the weak characterization of Mathematical Education as a field of knowledge and the corresponding effects on the Initial Training of Teachers of Mathematics.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Causalitat i reproductibilitat en didàctica ; Aprenentatge i comunicació ; Investigació didàctica ; Actituds didàctiques ; Professors de matemàtiques ; Gestió de les relacions
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 11 n. 3 (1993) p. 308-313, ISSN 2174-6486

Adreça original: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21299
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v11-n3-mumbru
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4510


6 p, 362.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2008-01-23, darrera modificació el 2022-02-19



   Favorit i Compartir