Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/23384
Mejorando la efectividad instruccional del texto educativo en ciencias : primeros resultados
Sanjosé López, V.
Solaz Portolés, Joan Josep
Vidal-Abarca Gámez, E.

Data: 1993
Resum: In this paper we compile and analyze the textual variables taking part in comprehension and learning processes on scientific texts. Next we propose a new classification which can be applicated to instructional text. This proposal is evaluated in an experiment with different groups of students and severa1 learning tasks. The first results are discussed.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Matèria: Comprensió lectora en ciències ; Aprenentatge acadèmic ; Característiques textuals dels textes de ciències ; Estratègies de lectura ; Ús d'analogies
Publicat a: Enseñanza de las Ciencias, V. 11 n. 2 (1993) p. 137-148, ISSN 0212-4521



12 p, 657.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2008-01-24, darrera modificació el 2016-06-12



   Favorit i Compartir