Google Scholar: cites
Mejorando la efectividad instruccional del texto educativo en ciencias : primeros resultados
Sanjosé López, Vicent (Universitat de València. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials)
Solaz-Portolés, Joan Josep (Universitat de València. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials)
Vidal-Abarca Gámez, Eduardo (Universitat de València. Departament de Psicologia Evolutiva i de l'Educació)

Data: 1993
Resum: In this paper we compile and analyze the textual variables taking part in comprehension and learning processes on scientific texts. Next we propose a new classification which can be applicated to instructional text. This proposal is evaluated in an experiment with different groups of students and severa1 learning tasks. The first results are discussed.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Comprensió lectora en ciències ; Aprenentatge acadèmic ; Característiques textuals dels textes de ciències ; Estratègies de lectura ; Ús d'analogies
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 11 n. 2 (1993) p. 137-148, ISSN 2174-6486

Adreça original: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21184
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v11-n2-sanjose-solaz-vidal
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4529


12 p, 657.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2008-01-24, darrera modificació el 2022-06-21



   Favorit i Compartir