visitante ::
identificación
|
|||||||||||||||
Buscar | Enviar | Ayuda | Servicio de Bibliotecas | Sobre el DDD | Català English Español |
Página principal > Artículos > Artículos publicados > Mejorando la efectividad instruccional del texto educativo en ciencias : |
Fecha: | 1993 |
Resumen: | In this paper we compile and analyze the textual variables taking part in comprehension and learning processes on scientific texts. Next we propose a new classification which can be applicated to instructional text. This proposal is evaluated in an experiment with different groups of students and severa1 learning tasks. The first results are discussed. |
Derechos: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Lengua: | Castellà |
Documento: | Article ; recerca ; Versió publicada |
Materia: | Comprensió lectora en ciències ; Aprenentatge acadèmic ; Característiques textuals dels textes de ciències ; Estratègies de lectura ; Ús d'analogies |
Publicado en: | Enseñanza de las ciencias, V. 11 n. 2 (1993) p. 137-148, ISSN 2174-6486 |
12 p, 657.1 KB |