Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/23418
Un currículo de Ciencias equilibrado desde la perspectiva de género
Sahuquillo Balbuena, E. (Universidade de Santiago de Compostela)
Jiménez Aleixandre, Mª P. (Universidade de Santiago de Compostela)
Domingo Ouvrard, F. (Universidade de Santiago de Compostela)
Álvarez-Lires, Mari (Universidade de Santiago de Compostela)

Data: 1993
Resum: As a part of a larger study, a textbook analysis was undertaken with science texts, looking for balance or bias related to gender. The results show a bias toward the interests and previous experiences of boys, as well as stereotypes in language and images. Following the perspective of gender -inclusiveness, a proposal is presented about dimensions that should be taken into account in a science curriculum intended to be friendly for both girls and boys.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Matèria: Dones a la ciència ; Llenguatge no sexista ; Projecte GIST ; Tractament equilibrat d'ambdós sexes ; Contextualització dels temes científics en les necessitats personals i socials
Publicat a: Enseñanza de las Ciencias, V. 11 n. 1 (1993) p. 51-58, ISSN 0212-4521



8 p, 426.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2008-01-25, darrera modificació el 2016-06-12



   Favorit i Compartir