Google Scholar: cites
Lenguaje literal y connotado en la enseñanza de las Ciencias
Lahore Alberto, A.

Data: 1993
Resum: This article intends to be a reflection on the function of language in science leaming, and a possible explanation of the difficulties encountered by students in the use and interpretation of scientific language.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Teoria de l'aprenentatge d'Ausubel ; Sistema semàntic ; Actitud concreta ; Actitud abstracta ; Llenguatge científic ; Llenguatge i realitat ; Llenguatge literal i connotacions ; Llenguatge i abstracció conceptual
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 11 n. 1 (1993) p. 59-62, ISSN 2174-6486

Adreça original: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/39777
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v11-n1-lahore
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4552


4 p, 185.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2008-01-25, darrera modificació el 2022-02-19



   Favorit i Compartir