Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/23419
Lenguaje literal y connotado en la enseñanza de las Ciencias
Lahore Alberto, A.

Data: 1993
Resum: This article intends to be a reflection on the function of language in science leaming, and a possible explanation of the difficulties encountered by students in the use and interpretation of scientific language.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Matèria: Teoria de l'aprenentatge d'Ausubel ; Sistema semàntic ; Actitud concreta ; Actitud abstracta ; Llenguatge científic ; Llenguatge i realitat ; Llenguatge literal i connotacions ; Llenguatge i abstracció conceptual
Publicat a: Enseñanza de las Ciencias, V. 11 n. 1 (1993) p. 59-62, ISSN 0212-4521



4 p, 185.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2008-01-25, darrera modificació el 2016-06-12



   Favorit i Compartir