Google Scholar: cites
Cuadernos audiovisuales de laboratorio : hacia una mejora en la enseñanza de la Química
Seminario Permanente de Física y Química

Data: 1992
Resum: The Audiovisual Laboratory Notebooks are frarned into the so-called «active methods for Chemistry teaching», and try to achieve an effective learning, more accurate and at the same time more agreable of the techniques and usual operations in the laboratory, and also a positive attitude towards Chemistry.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Transmissió oral de coneixements ; Aprenentatge per descobriment inductiu ; Ensenyament de la química ; Video didàctic de laboratori ; Història de la ciència ; Ciència/Tècnica/Societat
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 10 n. 3 (1992) p. 304-306, ISSN 2174-6486

Adreça original: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/39787
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v10-n3-seminario
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4630


3 p, 154.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2008-01-28, darrera modificació el 2023-05-05



   Favorit i Compartir