Google Scholar: citas
Cuadernos audiovisuales de laboratorio : hacia una mejora en la enseñanza de la Química
Seminario Permanente de Física y Química

Fecha: 1992
Resumen: The Audiovisual Laboratory Notebooks are frarned into the so-called «active methods for Chemistry teaching», and try to achieve an effective learning, more accurate and at the same time more agreable of the techniques and usual operations in the laboratory, and also a positive attitude towards Chemistry.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Castellà
Documento: Article ; recerca ; Versió publicada
Materia: Transmissió oral de coneixements ; Aprenentatge per descobriment inductiu ; Ensenyament de la química ; Video didàctic de laboratori ; Història de la ciència ; Ciència/Tècnica/Societat
Publicado en: Enseñanza de las ciencias, V. 10 n. 3 (1992) p. 304-306, ISSN 2174-6486

Adreça original: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/39787
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v10-n3-seminario
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4630


3 p, 154.6 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > Enseñanza de las ciencias
Artículos > Artículos de investigación

 Registro creado el 2008-01-28, última modificación el 2023-05-05



   Favorit i Compartir